9.9.08 – פוסט שמנות

ברכות נישאות מרחבי תבל (www– זה world wide web, לא? 'וורלד ווייד' נשמע לי מספיק קרוב ל'תבל'…)-

עוד פוסט מגיע אליכם, בדיוור ישיר לביתכם (או לעבודה. איפה אתם קוראים מייל?),

ללא דאגות וללא דמי משלוח!

והפעם- פוסט שמנות.

מאחר והפוסט נאלץ להודות בעובדה שגלידה היא היא סם החיים, וששוקולד הוא הרבה יותר ממשהו שקונים במכולת (כלומר- סופר. כלומר- מגה. או שופרסל. או סופר באבא מצידי…),

הוא החליט שמגיע גם לכם ליהנות קצת…

לפחות מכלמיני דברים חדשים שיצא לו לנסות 🙂

ובכן-

מתברר שבריא זה לא מילה גסה.

זה גם לא תמיד נכון לגמרי. במיוחד כשמשתמשים במילה הזו על מנת לשווק משהו. במיוחד אוכל. אבל היכולת האנושית לאסקפיזם (או סתם התעלמות חיננית) היא אבן דרך במסעי לכיבוש כל מחוזות הגלידה השווים משהו,

כך שאני בסדר עם תדמית 🙂

ובכן, יום אחד, בעודי פוסעת לי בשדרות רוטשילד במטרה אחרת לגמרי (הופעה בלבונטין, כה תלאביבי מצידי, אויש…) ובאמתחתי מעט זמן לבזבז,

נחו עיני על מבנה חדש ומבהיק, שאורות מפתים עולים ממנו והכיתוב "יוגורטריה" שעליו מבשר רק טובות…

מדובר בקונספט (המילה הזו בטוח תופיע עוד לפחות פעם אחת בפוסט הזה…) שמתחיל לחלחל לעבר קיבותנו (שמצדן, מתחילות לפתח מודעות לכל דבר שנכנס אליהן)-

לא עוד גלידת שמנת נוטפת כולסטרול (וטעימממממההה…),

לא עוד פרוזן יוגורט אפוף פירות קפואים ואננס משומר (ופקאן סיני ומקופלת, אני מודה…)-

מעכשיו אמרו

"הב לי במטותא ממך, חנווני חביב, ערימונת לבנבנה של גלידת יוגורט מחלב טהור שנחלב מכבשי-חופש, ותעטר, באם לא יקשה עלייך הדבר, את מנתי באגוזים מסוכרים ובפלחי פומליות-שגודלו ללא ריסוס ובעזרת הדברה ביולוגית בלבד"

האמת?

היה טעים.

גלידת יוגורט זה אחלה (במיוחד לאלה שאשכרה מאמינים בביטוי "מתוק מדי"),

התוספות מגניבות,

זה בטוח גיוון מעניין מוניל פצפוצים של קרמיסימו,

וזה בריא!!!

לא?

רק טיפ-

*פומלית וגלידה לא כ"כ משתלבות. זה טעים בנפרד, אבל זה פשוט לא מתערבב בשום צורה…*

אנשים שאנחנו אוהבים

אנשים שיוצרים במיוחד בשבילי תוכניות בסגנון "טוב- נלך למקום-א'-שצריך-להיות-בו, נעצור באייסברג בדרכנו, ורק אז נלך למקום-ב'-שצריך-להיכנס-לתוכניות"

🙂

ואנשים שלוקחים אותי להצגות-

2 בלונדיניות ובחור שאוהב ממש לאכול ביצים קשות (עדיף חתוכות לרבעים) הלכו להצגה.

לשתי בעלות- הרעמה היה קצת זמן לפני אז הן שתו שוקו במקס ברנר.

כידוע לכולם- בשוקו יש סוכר, וסוכר עושה sugar – rush.

בהתחשב בעובדה ששתי המופלא(/רע)ות היו צריכות לשבת בשקט שעה וחצי ולראות הצגה,

נרשמו פרצי אנרגיה מאסיביים שדרשו טיול ברחובות העיר.

אי לכך ובהתאם לזאת (שחנינו ליד בית החייל) הגענו ל-Deep It  שבאבן גבירול.

שוב עליי להשתמש במילה "קונספט"-

הקונספט (…) הוא שתבחר לך שלגון חמדמד ממגוון (לא גדול כלכך) של טעמי גלידות,

ששלגונך יוטבל ויצופה בשוקולדה נוזלית כבקשתך,

ושאחרכך תגולגל יצירת הפאר בציפוי כרצונך.

בהחלט לא הגלידה הכי שווה שפגשתי, אבל מאוד נחמד לקבל את יצירת הגלידה הפרטית שלך,  עם ציפוי שוקולד עבה-עבה ועם תוספות מעניינות.

גם טעים. עדיין. ללא ספק. זו גלידה…

-אבל-

אני חושבת שעיקר החוויה הייתה הפעם של המוכר דווקא, שבשעה לא כלכך מוקדמת של ערב חמים-ותמים-ככל-שאר-הערבים לכאורה זכה למופע אורקולי של טירוף, קיפצוצים, היפראקטיביות, צחקוקים חוזרים ונשנים (sugar rush!  היה לי שוגאר ראש!!! ).

אבל אני לא חושבת שהיו לו יותר מדי תלונות…

הרי תמיד כיף לראות שמציקים לאנשים אחרים (הצקתי לבעלת הרעמה ולבעל החיבה המוזרה, לא לאנשים שאני לא מכירה בכלל…) לנגד עינייך,

וחוצמזה הוא כנראה לקח משהו לפני המשמרת, כי מכל מופע הטרלול הזה הוא החליט שאני מזכירה לו את מאיה דגן.

נו שוינט.

הפינה הסאדיסטית

התחלתם כבר לרייר?

צריכים לנגב את המקלדת?

הנה עוד קצת-

אין ים בלי דגים, אין נמל בלי דייגים, לכל סיר יש מכסה ולכל בית יש חנוכת בית.

במסגרת שיטוטיי האינסופיים ב-ynet

(מה? באמת? תוכנית הלילה של ליאור שליין יורדת?! אומייגוד!!!)

והגישה שאימצתי

("שלח לינקך על פני המים, כי ברבות הימים תמצא מי שיגיב")-

הוחלט על קרטיבים מקוריים עם טוויסט.

ובמסגרת השוטטות שלי דאשתקד במגוון חנויות הזויות (והקונספט! הקונספט!!!) הקמנו מפעל קטן לייצור כוסות שוט עשויות קרח.

אז עשינו תפריט-

דיפים ובייגלה (גייבלעך? :)),

קרטיבים (קפה עם וויסקי, מנגו עם טבסקו (!!) וארטיק יוגורט עם ריבת תות..),

jello shots  בכוסות קרח

וליקר קקאו-צ'ילי קפוא.

אני אומרת- תשאלו את פולינה איך היה…

🙂

אל תאשימו אותי אם אתם רעבים עכשיו.

לכו למטבחון (או למטבח של אמא) ותנשנשו לכם איזה חסה (או האגן דאז. או אוריאוז. או האגן דאז ואוריאוז. יחד. תשמרו לי ביס!)

ותתנחמו בזה עד לפוסט הבא 🙂

ולסיום, ברכת פרידה:

"כמה ערבים צריך כדי לפתוח סתימה? 3. וגם זה אחרי 40 דקות המתנה"

להשאיר תגובה

