29.9.08 – מהדורת חג לראש השנה (וכף רגלו הימנית של הפוסט)

** רק היום- הפוסט בלונדיני יוצא במהדורת חג מיוחדת **

מממ

מביך משו

הפוסט חש צורך להתוודות. על אף המבוכה.

לא נעים, אבל לא נורא- קורה במשפחות הכי טובות, לא?

אז ככה-

הפוסט אף פעם לא היה באיקאה.

(פום – פום – פום!!!)

כלומר- עד לפני מספר לא כ"כ גדול של שבועות.

השבדים הגיעו אי אז מזמן, היו המון רוח, צלצולים ושאר מרעין בישין, ההורים שלו היו שם, אחותו הייתה שם, כל החברים שלו היו שם כמה וכמה פעמים-

ורק הפוסט לא היה באיקאה.

מה עשה?

חיכה, חיכה, חיכה, חיכה, חיכה, חיכה…. עעעעעעד שהלך לשם בסופו של דבר. כי אי אפשר באמת להתחמק מזה.

מה אני אגיד לכם?

לא *כלכך* מרשים.

הייתי בטוחה שהדומים ושזלונגים יקפצו עליי מכל פינה- "אני! אני! תבחרי בי! רק אותי! יש לי ריפוד רך ונעים! יש לי עיצוב פוסט מודרניסטי!"

הייתי בטוחה שספלים וקומקומים בצבעי-רטרו-צעירים-ומגניבים ימזגו לי תה יש מאין, שכלים קטנים ומרהיבים יתמלאו מאליהם בתבלינים אקזוטיים, שמחבתות יכינו לי פנקייקס…

תכלס, חשבתי שאם כל מי ששמע שזו עומדת להיות הפעם הראשונה שלי באיקאה הגיב ב"אומייגוד? באמת? מה, עוד לא היית שם?!?! איך זה קרררההה?!?!?!?!!" – כנראה שיש שם משהו באמת מיוחד.

אין ספק שזה היה יום מוצלח, כן, כן-

הפוסט והידוע (לשמצה? :)) שתו להם קפה (אחרי שהם הלכו לאיבוד. בין תלאביב לנתניה. אוי לבושה),

הפוסט הותקף (חזותית בלבד, תודה לאל) ע"י מערכות ישיבה במגוון צבעים ודוגמאות,

הפוסט עשה שליחויות (משעשעת העובדה שדווקא האנשים שממש התפלאו על שמעולם לא הנחתי את כף רגלי על שטיחוני איקאה התייחסו לזה כאילו אני טסה לארה"ב + 3 שעות בדיוטי, וביקשו מגוון דברים מצחיקים),

הפוסט והידוע עשו קניות מגניבות והצליחו להכניס את כוווווווולן (כולל שולחן והמון כוסות) לגטסי אחד קטן.

היה כיף,

היה משעשע,

הייתה חנות קטנה עם כלמיני "דברים שבדים".

כן- הריבות שלהם טעימות ממש, אבל…

עוגיות *שיבולת שועל*?

למה? כי הן "שבדיות"?

גם בתלבושת מסורתית וזוג צמות בלונד פלטינה לא יהיה להן סקס-אפיל!

אנשים שאנחנו אוהבים

אנשים שחוזרים אליי מחו"ל-

כולם להגיד יפה ברוכה השבה לקוקי 🙂

הפינה הסאדיסטית

או סתם כואבת-

לאחרונה גילה הפוסט כי לכף רגלו הימנית יש נטייה לא ברורה למזוכיזם.

מה לכף רגל ולמזוכיזם, תשאלו?

חידה. אין ספק.

אבל עובדה מוגמרת בשטח היא עובדה מוגמרת בשטח.

בתחילה עוד חשב לו הפוסט שיש הגיון בדבר-

אם את נועלת פלטפורמה- כנראה שרק הגיוני שתפלי ממנה.

אולי לאלוהים יש איזה פוביה עוד מימי מגדל בבל או משהו, רק הוא יודע…

אז בסדר-

נפלנו ממרומי ה-8 ס"מ שלנו, עיקמנו קצת את הקרסול, התבכיינו שעתיים-עד-ארבע-שעות לכל מי שאכל איתנו חומוס ו/או ישן איתנו ו/או הוציא איתנו רשיון בנ"ל, והכל חזר על מקומו בשלום.

הפוסט נזף קצת בעצמו ("מה, את לא יודעת ללכת?!?!") והמשיך הלאה בחייו.

אבל!

חששותיי התעוררו בסופ"ש האחרון-

כף רגלי הימנית החליטה להעביר הילוך עם ההתעללות העצמית הזו שלה,

והפילה אותי במדרגות!

הרי לא יכול להיות שאני גם לא יודעת ללכת, וגם לא יודעת לרדת במדרגות, נכון?

נכון!

זו היא אשמה!!!

אז הפוסט קצת מדדה לאחרונה, אבל בסך הכל מצליח להיות משועשע מהעניין (או לפחות משתדל. לא כיף לדדות חצי משדרות רוטשילד ב-1 בלילה של ערב יום שישי. הרבה תשומת לב זה משיג, בוודאי, אבל לא בדיוק מהסוג הנסבל…)

מילון בלונד- עברית

ראששנה–  אחלה הזדמנות לקבל מתנות מהעבודה ולנוח קצת. גם אחלה הזדמנות להשוות תלושי קנייה, עציצים וצנצנות דבש (הגודל כן קובע!), ושוב לקנא בחבר ההוא שלך שעובד במיקרוסופט- מילא החדר זולה והפלייסטיישן- הוא קיבל גם עציץ וגם יין!!!

הפוסט והבלונד מאחלים שתהיו לראש (לשועלים?) ולא לזנב (לאריות?!),

שתאכלו הרבה תפוח בדבש (או הרבה גפילטע בחזרת, לבחירתכם),

שתצליחו להוריד את כל האודם-דודות מהלחיים,

ושתהיה שנה חדשה מצויינת ומשובחת!!!

** תמה מהדורת החג המיוחדת של הפוסט בלונדיני **

להשאיר תגובה

